رمان خارجی عاشقانه خاطرات آدم و حوا
پایگاه تفریحی گوگولی94

رمان خارجی عاشقانه خاطرات آدم و حوا

رمان خارجی عاشقانه خاطرات آدم و حوا

کتاب رمان خارجی خاطرات آدم و حوا از مارک تواین، حسن علیشیری (مترجم)

آدم به جرم خوردن گندم با حوا شد رانده از بهشت اما چه غم حوا خودش بهشت است در آغاز... حوا کی ام ؟ چی ام ؟ کجام ؟ شنبه : دیگه یه روزم شده . انگار دیروز بود که اومدم . چون اگر پریروزیام وجود داشته من اینجا نبودم یا اگه بودم یادم نمی آد . شایدم من متوجهش نشدم . خوب سعی میکنم از این به بعد بیشتر مراقب باشم و همه چی رو یادداشت کنم . بهتره از همین االن شروع کنم تا ترتیب خاطراتم به هم نریزه ، غریزه بهم میگه این نوشتهها یه روزی به درد تاریخ نویسا می خوره . حس میکنم یه تجربهام! دقیقا حس یه تجربه رو دارم! غیرممکنه کسی به انداز ه من احساس کنه یه تجربه س ، یواش یواش داره باورم می شه این چیزیه که من هستم! یه تجربه، فقط یه تجربه و نه چیز دیگه!

 

 

 

دانلود رمان با لینک مستقیم:

Diary-of-Adam-and-Eve.pdf 

 
نظر شما در مورد این کتاب چیست؟
چه امتیازی به این کتاب می‌دهید؟
لطفا دیدگاه خود را در مورد این کتاب با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

رمان های پیشنهای گوگولی94:

دانلود رمان صوتی خارجی زن در ریگ روان


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: